|
"M-Link" üzleti csomagok
Engedje meg, hogy az alábbiakban bemutassuk Önnek partnerünk M-Link szolgáltatását, főbb jellemzőit és felhasználási területeit
M-Link szolgáltatásunk a hagyományos földi bérelt vonali Internet hozzáférések alternatívája.
Kifejezetten a nagy sávszélesség és magas rendelkezésre állási igényhez lett kifejlesztve.
A kiépítése lehet optikai szálas vagy digitális mikrohullámú kapcsolat a létesítés helyétől és a műszaki feltételektől függően.
Az M-Link egy bérelt vonali internet szolgáltatás, kiemelkedően magas rendelkezésre állással.
|
Miért M-Link?
- Tervezhető költségek: határozatlan idejű szerződés, illetve egy, kettő vagy három éves konstrukciók vállalása kedvezőbb havidíjak mellett
- Professzionális szolgáltatás: garantált, nagy sávszélességű, szimmetrikus Internet kapcsolat
- Folyamatos működés: kiemelkedő rendelkezésre állás, mely tartalék vonal biztosításával tovább növelhető
- Rugalmasság: rugalmasan módosítható előfizetési feltételek, gyors műszaki felmérés és kiépítés, vagy áthelyezés
- Magas szintű támogatás: személyes konzultáció, teljes körű helyszíni felmérés, telefonos ügyfélszolgálat, 0-24 órában üzemelő műszaki hibabejelentő vonal
A digitális mikrohullámú megoldás esetén a kapcsolat kiépítése mindig pont-pont jellegű az ügyfél és bázisállomás között, ebből következően az alkalmazott berendezések által biztosított sávszélesség teljes egészében a megrendelő rendelkezésére áll.
Optikai szálas kiépítés esetén a végpont optikai szálas megoldással kapcsolódik a gerinc-hálózatunkhoz, így az adatátviteli út végig nagy sávszélesség kapacitású és rendelkezésre állású.
A szolgáltatás átadási interfész mindkét esetben 10/100 Mbit Ethernet, amire közvetlenül kapcsolható router vagy tűzfal eszköz. Az alap szolgáltatás csomagban nem biztosítunk ilyen eszközöket, de a két kiegészítő csomag tartalmaz egy alap router/tűzfal berendezést.
|
A M-Link másik alkalmazása a hagyományos Internet hozzáférés mellett a több helyszín összekapcsolása egységes informatikai hálózattá.
Ilyen esetbe az egyes végpontok és a bázisállomásaink közötti kapcsolatok kiépítése a fentiek szerint történik meg, de a gerinchálózati kapcsolódási pontok között létrehozunk egy virtuális hálózati szakaszt (802.1Q virtuális LAN), aminek következtében a végpontok csak egymás irányában forgalmazhatnak adatokat.
Ez a dedikált VLAN kiterjeszthető akár az Internet irányába is, ezáltal ellátva a telephelyeket Internet hozzáféréssel.
Ilyen esetekben a belső hálózat a géptermünkben elhelyezett routeren ,vagy tűzfal berendezésen keresztül kapcsolódik az Internetre.
A M-Link csomag tartalmi elemei:
- Nagy sávszélességű, szimmetrikus internet kapcsolat
- Kültéri berendezés és antenna
- Telepítés, karbantartás és távoli menedzsment
- 20 db 100MB-os IMAP4 E-mail postafiók
- 100 Mbyte virtuális webszerver tárterület
- 1 db fix IP cím vagy 8-as IP cím tartomány
Online ügyfélszolgálatunkon ügyfeleink az interneten keresztül módosíthatják felhasználói jelszavukat, e-mail beállításaikat, s megtekinthetik a szolgáltatás sávszélesség-használati diagramját.
Bővítési lehetőségek:
- M-Link Service Level 1: Egy három portos router és csomagszűrő tűzfal. A router portjainak kiosztása egyedileg konfigurálható, például lehetőség van a végponton üzemeltetett szerverek külön router lábon történő elhelyezésére, vagy IP Masqurading* használatára. A kiegészítő csomag tartalmazza az eszközök konfigurálását és azok folyamatos távoli menedzselését.
* LAN oldalon a belső hálózati oldalt el lehet takarni a külvilág elől.
- M-Link Service Level 2: Az ügyfél oldalon telepített eszköz a Service Level 1-nek megfelelő, egy ADSL – optikai szálas kiépítés esetén, mikrohullámú vonallal kiegészítve az alap szolgáltatás rendelkezésre állását növeli. A MetroLink kapcsolat kiesése esetén biztosítja a szolgáltatás folyamatosságát. A kapcsolatok közti automatikus átváltást az általunk biztosított router végzi olyan módon, hogy a használt IP címek nem változnak meg a tartalék vonalra történő átálláskor. A kiegészítő csomag tartalmazza az eszközök konfigurálását és azok folyamatos távoli menedzselését.
** A Service Level 2 tartalmazza az ADSL/mikrohullámú vonal fenntartási díját is
|
Előfizetési információk:
M-Link szolgáltatásunkra kizárólag cégek fizethetnek elő. Az előfizetéshez egyedi előfizetői szerződést megkötése szükséges. A szerződés futamideje alapvetően határozatlan idejű, de lehetőség van egy, kettő vagy három éves hűség időszak vállalására is, aminek ellentételezéseképpen kedvezőbb egyszeri és havi díjakat biztosítunk. A havidíjak a hűség idő lejárta után sem változnak. A szerződést mindkét fél részéről a cégjegyzésre jogosult személyeknek kell aláírniuk, amit aláírási címpéldány csatolásával kérünk igazolni.
A megrendelés és létesítés folyamata:
A kiépítés a létesítés helyétől és a műszaki feltételektől függően kétféle módon történhet: mikrohullámú pont-pont, vagy optikai szálas kapcsolat kialakításával.
- Mikrohullámú pont-pont kapcsolat: az ügyfél oldalon elhelyezett eszköz teljes műszaki kapacitása az előfizető rendelkezésére áll, jellemzően optikai gerinchálózatunkról táplált bázisállomásaink szolgálják ki a pont-pont kapcsolatokat
- Optikai szálas kiépítés: az ügyfél oldalon kiépített végpont optikai szálas megoldással kapcsolódik közvetlenül a gerinchálózatunkhoz
Létesítés lépésről-lépésre:
- Első lépés: a létesítést minden esetben díjmentes műszaki felmérés előzi meg. Ennek során rádiótechnikai, eszköz-elhelyezési, energiaellátási és kábelezési szempontból felmérjük a helyszínt. Ezt követően kiértékeljük a felmérés eredményét, elemezzük a helyzetet, és a helyi adottságok, illetve előírások figyelembevételével megtervezzük a létesítendő rendszert. Ebben a fázisban dől el az, hogy a szolgáltatás az adott helyszínen létesíthető vagy sem.
- Második lépés: a felmérés eredményeiről értesítjük az ügyfelet, akivel ezt követően megtörténik a szerződéskötés.
- Harmadik lépés: az eredményes műszaki felmérés után legfeljebb 10-30 napon belül megkezdjük a létesítést. A pontos dátumról minden esetben értesítést küldünk. A létesítés során felszereljük az eszközöket, kiépítjük a kábelezést, és rendszerünkben beállítunk minden szükséges működési paramétert.
- Negyedik lépés: megtörténik a működő kapcsolat átadás-átvétele, ennek során ügyfeleink tesztelhetik a rendszer működését.
A megrendelés első lépése a műszaki felmérés amit díjmentesen elvégzünk. A műszaki felmérés során rádiótechnikai, eszköz elhelyezési, energia ellátási és kábelezési szempontból felmérjük a helyszínt. Ezek után történik a felmérés eredményének kiértékelése, melynek során elemezzük a helyzetet és a helyi adottságok illetve előírások figyelembevételével megtervezzük a létesítendő rendszert. Ebben a fázisban dől el az, hogy a szolgáltatás az adott helyszínen létesíthető vagy sem.
Második lépésében értesítjük ügyfeleinket a felmérés eredményéről és elindulhat a szerződés kötés.
A szerződés megkötése után legfeljebb harminc napon, de általában tíz napon belül megkezdjük a létesítést. A pontos dátumról értesítést küldünk. A létesítés során felszereljük az eszközöket, kiépítjük a kábelezést, és rendszerünkben beállítunk minden szükséges működési paramétert.
Utolsó lépésként megtörténik a működő kapcsolat átadás-átvétele, melynek során ügyfeleink tesztelik a rendszer működését.
Fizetési konstrukció:
A szerződés általában határozatlan idejű, de bizonyos területeken egy, kettő vagy hároméves hűségidőszakra is szólhat, kedvezőbb egyszeri és havi díjak vállalása mellett. A havidíjak a hűségidőszak letelte után sem változnak. A szerződést mindkét fél részéről a cégjegyzésre jogosult személyeknek kell aláírniuk, amit aláírási címpéldány csatolásával kérünk igazolni. A szolgáltatások ellenértékét mindig a tárgyhó első napjaiban számlázzuk. Amennyiben Ön nem kívánja a számlákat havi rendszerességgel fizetni, úgy lehetősége van negyedéves, féléves vagy éves díjfizetést választani. Ezekben az esetekben a csomag díjából 3, 6 illetve 12% jóváírást adunk. A szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére az alábbi módok közül választhat:
- az ügyfélszolgálati irodánkban, készpénzben,
- postai csekken,
- banki átutalással.
Online ügyfélszolgálat:
Online ügyfélszolgálatunkon Ön az Interneten keresztül tudja megváltoztatni a szolgáltatás paramétereit és megtekinteni a szolgáltatás használatával kapcsolatos statisztikákat. Az online ügyfélszolgálat elérhető funkciók:
- felhasználói jelszó megváltoztatása
- E-mail beállítások
- Sávszélesség használati diagram
Szolgáltatási terület:
M-Link szolgáltatásunk Budapesten és a környező településeken vehető igénybe. A bázisállomások 30Km-es körzetében a M-Link szolgáltatás létesíthető.
|
M-Link üzleti díjcsomag egyszeri és havi díjak: |
M-Link szolgáltatási csomagjaink kiemelkedően nagy - akár gigabites - sávszélességű internet kapcsolatot kínálnak. A szolgáltatás megvalósítása minden esetben egyedi igényekre szabott, üzletkötőink személyes konzultáció keretében mérik fel vállalkozása igényeit.
A szolgáltatás az előzetes felmérést követően egyedi ajánlat alapján rendelhető meg. Ajánlatunk elkészítését megelőzően minden esetben helyszíni felmérést végzünk.
Ajánlatért vegye fel a kapcsolatot velünk az ajánlatkérő formanyomtatvány kitöltésével!
|
M-Link szolgáltatás minőségi paraméterei: |
Minőségi mutató
|
Vállalt érték |
Éves szintű időbeni rendelkezésre állás |
99,5% |
Éves rendelkezésre állás Service Level 2-nél
|
99,9% |
Belföldi sávszélesség garancia |
100% |
Nemzetközi sávszélesség garancia |
75% |
Válaszidő belföldi irányban |
max. 5 ms |
Válaszidő Európán belül |
max. 120 ms |
Válaszidő a tengeren túlra |
max 180 ms |
Csomag veszteség |
0,1% alatt |
Hibajavítás megkezdésének ideje |
a bejelentéstől számított 4 órán belül |
A hiba kijavításának ideje |
a hibajavítás megkezdésétől számított 8 órán belül |
|