M-Link üzleti

"M-Link" üzleti csomagok

Engedje meg, hogy az alábbiakban bemutassuk Önnek partnerünk M-Link szolgáltatását, főbb jellemzőit és felhasználási területeit

M-Link szolgáltatásunk a hagyományos földi bérelt vonali Internet hozzáférések alternatívája.

Kifejezetten a nagy sávszélesség és magas rendelkezésre állási igényhez lett kifejlesztve.

A kiépítése lehet optikai szálas vagy digitális mikrohullámú kapcsolat a létesítés helyétől és a műszaki feltételektől függően.

Az M-Link egy bérelt vonali internet szolgáltatás, kiemelkedően magas rendelkezésre állással.

Miért M-Link?

  • Tervezhető költségek: határozatlan idejű szerződés, illetve egy, kettő vagy három éves konstrukciók vállalása kedvezőbb havidíjak mellett
  • Professzionális szolgáltatás: garantált, nagy sávszélességű, szimmetrikus Internet kapcsolat
  • Folyamatos működés: kiemelkedő rendelkezésre állás, mely tartalék vonal biztosításával tovább növelhető
  • Rugalmasság: rugalmasan módosítható előfizetési feltételek, gyors műszaki felmérés és kiépítés, vagy áthelyezés
  • Magas szintű támogatás: személyes konzultáció, teljes körű helyszíni felmérés, telefonos ügyfélszolgálat, 0-24 órában üzemelő műszaki hibabejelentő vonal

A digitális mikrohullámú megoldás esetén a kapcsolat kiépítése mindig pont-pont jellegű az ügyfél és bázisállomás között, ebből következően az alkalmazott berendezések által biztosított sávszélesség teljes egészében a megrendelő rendelkezésére áll.

Optikai szálas kiépítés esetén a végpont optikai szálas megoldással kapcsolódik a gerinc-hálózatunkhoz, így az adatátviteli út végig nagy sávszélesség kapacitású és rendelkezésre állású.


A szolgáltatás átadási interfész mindkét esetben 10/100 Mbit Ethernet, amire közvetlenül kapcsolható router vagy tűzfal eszköz. Az alap szolgáltatás csomagban nem biztosítunk ilyen eszközöket, de a két kiegészítő csomag tartalmaz egy alap router/tűzfal berendezést.


M-Link másik alkalmazása a hagyományos Internet hozzáférés mellett a több helyszín összekapcsolása egységes informatikai hálózattá.

Ilyen esetbe az egyes végpontok és a bázisállomásaink közötti kapcsolatok kiépítése a fentiek szerint történik meg, de a gerinchálózati kapcsolódási pontok között létrehozunk egy virtuális hálózati szakaszt (802.1Q virtuális LAN), aminek következtében a végpontok csak egymás irányában forgalmazhatnak adatokat.

Ez a dedikált VLAN kiterjeszthető akár az Internet irányába is, ezáltal ellátva a telephelyeket Internet hozzáféréssel.

Ilyen esetekben a belső hálózat a géptermünkben elhelyezett routeren ,vagy tűzfal berendezésen keresztül kapcsolódik az Internetre.

A M-Link csomag tartalmi elemei:

  • Nagy sávszélességű, szimmetrikus internet kapcsolat
  • Kültéri berendezés és antenna
  • Telepítés, karbantartás és távoli menedzsment
  • 20 db 100MB-os IMAP4 E-mail postafiók
  • 100 Mbyte virtuális webszerver tárterület
  • 1 db fix IP cím vagy 8-as IP cím tartomány


Online ügyfélszolgálatunkon ügyfeleink az interneten keresztül módosíthatják felhasználói jelszavukat, e-mail beállításaikat, s megtekinthetik a szolgáltatás sávszélesség-használati diagramját.

Bővítési lehetőségek:

  • M-Link Service Level 1: Egy három portos router és csomagszűrő tűzfal. A router portjainak kiosztása egyedileg konfigurálható, például lehetőség van a végponton üzemeltetett szerverek külön router lábon történő elhelyezésére, vagy IP Masqurading* használatára. A kiegészítő csomag tartalmazza az eszközök konfigurálását és azok folyamatos távoli menedzselését.

* LAN oldalon a belső hálózati oldalt el lehet takarni a külvilág elől.

  • M-Link Service Level 2: Az ügyfél oldalon telepített eszköz a Service Level 1-nek megfelelő, egy ADSL – optikai szálas kiépítés esetén, mikrohullámú  vonallal kiegészítve az alap szolgáltatás rendelkezésre állását növeli. A MetroLink kapcsolat kiesése esetén biztosítja a szolgáltatás folyamatosságát. A kapcsolatok közti automatikus átváltást az általunk biztosított router végzi olyan módon, hogy a használt IP címek nem változnak meg a tartalék vonalra történő átálláskor. A kiegészítő csomag tartalmazza az eszközök konfigurálását és azok folyamatos távoli menedzselését.

** A Service Level 2 tartalmazza az ADSL/mikrohullámú vonal fenntartási díját is


 

 

Előfizetési információk:

M-Link szolgáltatásunkra kizárólag cégek fizethetnek elő. Az előfizetéshez egyedi előfizetői szerződést megkötése szükséges. A szerződés futamideje alapvetően határozatlan idejű, de lehetőség van egy, kettő vagy három éves hűség időszak vállalására is, aminek ellentételezéseképpen kedvezőbb egyszeri és havi díjakat biztosítunk. A havidíjak a hűség idő lejárta után sem változnak. A szerződést mindkét fél részéről a cégjegyzésre jogosult személyeknek kell aláírniuk, amit aláírási címpéldány csatolásával kérünk igazolni.

A megrendelés és létesítés folyamata:

A kiépítés a létesítés helyétől és a műszaki feltételektől függően kétféle módon történhet: mikrohullámú pont-pont, vagy optikai szálas kapcsolat kialakításával.

  • Mikrohullámú pont-pont kapcsolat: az ügyfél oldalon elhelyezett eszköz teljes műszaki kapacitása az előfizető rendelkezésére áll, jellemzően optikai gerinchálózatunkról táplált bázisállomásaink szolgálják ki a pont-pont kapcsolatokat
  • Optikai szálas kiépítés: az ügyfél oldalon kiépített végpont optikai szálas megoldással kapcsolódik közvetlenül a gerinchálózatunkhoz


Létesítés lépésről-lépésre:

  • Első lépés: a létesítést minden esetben díjmentes műszaki felmérés előzi meg. Ennek során rádiótechnikai, eszköz-elhelyezési, energiaellátási és kábelezési szempontból felmérjük a helyszínt. Ezt követően kiértékeljük a felmérés eredményét, elemezzük a helyzetet, és a helyi adottságok, illetve előírások figyelembevételével megtervezzük a létesítendő rendszert. Ebben a fázisban dől el az, hogy a szolgáltatás az adott helyszínen létesíthető vagy sem.
  • Második lépés: a felmérés eredményeiről értesítjük az ügyfelet, akivel ezt követően megtörténik a szerződéskötés.
  • Harmadik lépés: az eredményes műszaki felmérés után legfeljebb 10-30 napon belül megkezdjük a létesítést. A pontos dátumról minden esetben értesítést küldünk. A létesítés során felszereljük az eszközöket, kiépítjük a kábelezést, és rendszerünkben beállítunk minden szükséges működési paramétert.
  • Negyedik lépés: megtörténik a működő kapcsolat átadás-átvétele, ennek során ügyfeleink tesztelhetik a rendszer működését.
A megrendelés első lépése a műszaki felmérés amit díjmentesen elvégzünk. A műszaki felmérés során rádiótechnikai, eszköz elhelyezési, energia ellátási és kábelezési szempontból felmérjük a helyszínt. Ezek után történik a felmérés eredményének kiértékelése, melynek során elemezzük a helyzetet és a helyi adottságok illetve előírások figyelembevételével megtervezzük a létesítendő rendszert. Ebben a fázisban dől el az, hogy a szolgáltatás az adott helyszínen létesíthető vagy sem.

Második lépésében értesítjük ügyfeleinket a felmérés eredményéről és elindulhat a szerződés kötés.

A szerződés megkötése után legfeljebb harminc napon, de általában tíz napon belül megkezdjük a létesítést. A pontos dátumról értesítést küldünk. A létesítés során felszereljük az eszközöket, kiépítjük a kábelezést, és rendszerünkben beállítunk minden szükséges működési paramétert.

Utolsó lépésként megtörténik a működő kapcsolat átadás-átvétele, melynek során ügyfeleink tesztelik a rendszer működését.

Fizetési konstrukció:

A szerződés általában határozatlan idejű, de bizonyos területeken egy, kettő vagy hároméves hűségidőszakra is szólhat, kedvezőbb egyszeri és havi díjak vállalása mellett. A havidíjak a hűségidőszak letelte után sem változnak.

A szerződést mindkét fél részéről a cégjegyzésre jogosult személyeknek kell aláírniuk, amit aláírási címpéldány csatolásával kérünk igazolni.

A szolgáltatások ellenértékét mindig a tárgyhó első napjaiban számlázzuk. Amennyiben Ön nem kívánja a számlákat havi rendszerességgel fizetni, úgy lehetősége van negyedéves, féléves vagy éves díjfizetést választani. Ezekben az esetekben a csomag díjából 3, 6 illetve 12% jóváírást adunk.

A szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére az alábbi módok közül választhat:
  • az ügyfélszolgálati irodánkban, készpénzben,
  • postai csekken,
  • banki átutalással.

Online ügyfélszolgálat:

Online ügyfélszolgálatunkon Ön az Interneten keresztül tudja megváltoztatni a szolgáltatás paramétereit és megtekinteni a szolgáltatás használatával kapcsolatos statisztikákat.
Az online ügyfélszolgálat elérhető funkciók:

  • felhasználói jelszó megváltoztatása
  • E-mail beállítások
  • Sávszélesség használati diagram

Szolgáltatási terület:

M-Link szolgáltatásunk Budapesten és a környező településeken vehető igénybe.
A bázisállomások 30Km-es körzetében a  M-Link szolgáltatás létesíthető.

 

M-Link üzleti díjcsomag egyszeri és havi díjak:

M-Link szolgáltatási csomagjaink kiemelkedően nagy - akár gigabites - sávszélességű internet kapcsolatot kínálnak. A szolgáltatás megvalósítása minden esetben egyedi igényekre szabott, üzletkötőink személyes konzultáció keretében mérik fel vállalkozása igényeit.

A szolgáltatás az előzetes felmérést követően egyedi ajánlat alapján rendelhető meg. Ajánlatunk elkészítését megelőzően minden esetben helyszíni felmérést végzünk.

Ajánlatért vegye fel a kapcsolatot velünk az ajánlatkérő formanyomtatvány kitöltésével!

M-Link szolgáltatás minőségi paraméterei:
Minőségi mutató
Vállalt érték
Éves szintű időbeni rendelkezésre állás 99,5%
Éves rendelkezésre állás Service Level 2-nél
99,9%
Belföldi sávszélesség garancia 100%
Nemzetközi sávszélesség garancia 75%
Válaszidő belföldi irányban max. 5 ms
Válaszidő Európán belül max. 120 ms
Válaszidő a tengeren túlra max 180 ms
Csomag veszteség 0,1% alatt
Hibajavítás megkezdésének ideje a bejelentéstől számított 4 órán belül
A hiba kijavításának ideje a hibajavítás megkezdésétől számított 8 órán belül
 

Harcolj a SPAM ellen pagerank Arctorna Buda Arctorna Magazin s Frum