A DSL típusú hozzáférésekkel ellentétben a feltöltés oldali torlódás esetén nem bénul meg a letöltés oldali kommunikáció.
A szolgáltatás létesítése kétféle képpen történhet: önálló vagy irodaházas formában. Önálló formában minden épület saját antennát és mikrohullámú eszközt kap, míg irodaházas környezetben egy épület tömb tetejére telepítünk egy darab nagy kapacitású mikrohullámú eszközt és az épületen belül lokális hálózati kábelezést alkalmazunk. A szolgáltatás átadási interfész 10/100 Mbit Ethernet, amire közvetlenül kapcsolható egy számítógép vagy router alkalmazásával egy egész hálózat. Az Internethez való hozzáférés a DSL kapcsolatokhoz hasonlóan PPPoE (PPP over Ethernet) protokollon keresztül, név és jelszó alapú azonosítás után jön létre.
NetRoller előfizetéshez egyedi előfizetői szerződés megkötése szükséges. A szerződés futamideje alapvetően határozatlan idejű, de bizonyos területeken lehetőség van egy illetve kettő éves hűség időszak vállalására is, aminek ellentételezéseképpen kedvezőbb egyszeri és havi díjakat biztosítunk. A havidíjak a hűség idő lejárta után sem változnak.
A szolgáltatás csomag tartalma:
• A csomag nevében megjelölt sávszélességű szimmetrikus Internet hozzáférés • A szükséges technika eszközök, berendezések, antennák • Helyszíni installáció, beüzemelés • Folyamatos távoli rendszer menedzsment • 10 db IMAP4 E-mail postafiók 100Mbyte tárhellyel, vírus és SPAM szűréssel • 1 db Internet domain név fenntartása • 100 Mbyte virtuális web szerver tárterület
elejére...
A megrendelés és létesítés folyamata:
A megrendelés első lépése a műszaki felmérés amit díjmentesen elvégzünk. A műszaki felmérés során rádiótechnikai, eszköz elhelyezési, energia ellátási és kábelezési szempontból felmérjük a helyszínt. Ezek után történik a felmérés eredményének kiértékelése, melynek során elemezzük a helyzetet és a helyi adottságok illetve előírások figyelembevételével megtervezzük a létesítendő rendszert. Ebben a fázisban dől el az, hogy a szolgáltatás az adott helyszínen létesíthető vagy sem.
Második lépésében értesítjük ügyfeleinket a felmérés eredményéről és elindulhat a szerződés kötés.
A szerződés megkötése után legfeljebb harminc napon, de általában tíz napon belül megkezdjük a létesítést. A pontos dátumról értesítést küldünk. A létesítés során felszereljük az eszközöket, kiépítjük a kábelezést, és rendszerünkben beállítunk minden szükséges működési paramétert.
Utolsó lépésként megtörténik a működő kapcsolat átadás-átvétele, melynek során ügyfeleink tesztelik a rendszer működését.
Fizetési konstrukció:
A szolgáltatások ellenértékét mindig a tárgyhó első napjaiban számlázzuk. Amennyiben Ön nem kívánja a számlákat havi rendszerességgel fizetni, akkor lehetősége van negyedéves, féléves vagy éves díjfizetést választani. Ezekben az esetekben a csomag díjából 3, 6 illetve 12% jóváírást adunk. A szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére Önnek lehetősége van:
- az ügyfélszolgálati irodánkban, készpénzben
- postai csekken
- banki átutalással
elejére...
On-line ügyfélszolgálat:
On-Line ügyfélszolgálatunkon Ön az Interneten keresztül tudja megváltoztatni a szolgáltatás paramétereit és megtekinteni a szolgáltatás használatával kapcsolatos statisztikákat. Az On-Line ügyfélszolgálat elérhető funkciók:
- a felhasználói jelszó megváltoztatása
- E-Mail beállítások
- használati statisztika
|